pc-suite
Fra : ~coolio~

Dato : 25-04-02 18:04

Hej

jeg har lige købt en 8310, og så i en tidligere tråd af man kunne hente
pc-suite ned fra http://www.forum.nokia.dk/ og har læst mig til at det skal
være ver. 4.7. Men jeg kan overhovedet ikke finde rundt på den side. Er der
nogen der kan hjælpe mig???????

Fido
**min email er ikke rigtig - gider ikke alt det spam - sorry**

Fra : JMo.

Dato : 25-04-02 18:23

On Thu, 25 Apr 2002 19:04:27 +0200, "~coolio~" <fnis@solmail.dk>
wrote:
> [...]
>være ver. 4.7. Men jeg kan overhovedet ikke finde rundt på den side. Er der

Det er fordi de har flyttet alt end-user software til nokia.com.
forum.nokia.com er fremover kun for developers

Prøv at kig på
http://www.nokia.com/phones/productsupport/8310/index.html
og se om ikke den skulle være der...

Fra : ~coolio~