Billeder af hunde
Fra : Mythos

Dato : 25-04-02 18:35

Hej i gruppen

Er der en eller flere der kan/vil hjælpe mig. Jeg er med meget kort varsel
blevet inviteret til en stor dag i morgen, og til det vil jeg lave et kort
til dagen. Jeg mangler så nogle billeder af et par hunde, det skal være en
Irsk ulvehund og en Afghaner, og som jeg kvit og frit må bruge til dette ene
formål. Der må gerne være flere forskellige billeder jeg kan vælge i mellem,
og meget gerne i en rigtig god kvalitet, da jeg vil printe det ud på
fotopapir.
Skulle der være en der har rigtig mange jeg må bruge, så kontakt mig lige
først via mail, så åbner jeg lige for min ftp server, det er hurtigere.

På forhånd tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Ole

Dato : 25-04-02 19:34

Prøv i mellemtiden at søge på hundenes klubsider

Ole

Fra : Mythos

Dato : 25-04-02 19:47

"Ole" <ole_ryo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv i mellemtiden at søge på hundenes klubsider
>
> Ole

Hej igen

billeder der er vist på Internet er ikke gode, de er komprimeret og i ringe
kvalitet, og egner sig ikke særligt godt til at printe. Derfor har jeg
henvendt mig her, i håb om der var en der havde nogle billeder af egne hunde
jeg måtte bruge. Et andet problem er ophavsretten til billederne, der skal
lige frem stå at jeg må bruge dem før jeg må hente dem og bruge dem, det var
også derfor jeg bad om billeder jeg måtte bruge kvit og frit, jeg skal jo
nødig komme i klemme nogen steder

Kim Larsen

Fra : Mari

Dato : 25-04-02 21:20

> [...]
> Skulle der være en der har rigtig mange jeg må bruge, så kontakt mig lige
> først via mail, så åbner jeg lige for min ftp server, det er hurtigere.

Du kan forhøre dig her...

Visit Rabbitville Gang(sters) Lair at:
http://www.geocities.com/Yosemite/3928

Sidens ejer samler på fotos af Irske ulvehunde mv.

Mh

Fra : Mythos

Dato : 25-04-02 21:44

"Mari" <mari@hansen.image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Visit Rabbitville Gang(sters) Lair at:
> http://www.geocities.com/Yosemite/3928
>
> Sidens ejer samler på fotos af Irske ulvehunde mv.

Takker, det vil jeg prøve.

Kim Larsen