Power Bait opskrift.
Fra : Peter Haldgaard

Dato : 25-04-02 17:02

Hej NG

På et tidspunkt var der et link til en opskrifte på power bait (eller noget
der ligner) her på siden, men nu kan jeg ikke finde den. Er der nogen der
kan hjælpe?

mvh

Peter Haldgaard

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 25-04-02 18:04

Kopiret direkte fra Erik Ploug's hjemmeside
(http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/)

En "sikker" Power Bait er som følger :
Anskaf nogle ørredpiller fra et dambrug.
Læg dem i en skål med vand til de er godt opblødt.
Hæld vandet fra til der er en tyk grød - Det lugter ad h...til.
Hæld mel i og ældt det til en tyk dej - og tilsæt eventuelt noget
farvepulver.
Den metode har jeg brugt længe før Power Baiten blev "Opfundet"
og er mindst lige så effektiv om ikke bedre.

Indsendt af Rene Bendixen
e-mail:rene_b@post5.tele.dk

Håber det kan bruges

Fra : Peter Haldgaard