KØBES: 250 L akvarie
Fra : Michael Kragh

Dato : 04-02-01 13:23

Hejsa, Jeg går og tænker på at købe et akvarie....

Så er der nogen der har et til salg som passer nogenlunde til nedenstående
beskrivelse?

Det skal nok være et 250L
og der må gerne være heldækkende lysarmatur, pumpe, evt. varmelegeme
o.s.v. med til.
Det skal være velholdt og tæt...
Jeg er ligeglad med at få fisk med...

Mvh Michael Kragh
Kragh@privat.dk

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 04-02-01 16:51

Prøv at læse denne NG's fundats..!

Fra : Tom Nielsen

Dato : 04-02-01 22:34

> Prøv at læse denne NG's fundats..!
Hvor finder man den egentlig, for det er vist ikke i vores news reader,
eller hva' ?

- Tom

Fra : Jan Boegh

Dato : 05-02-01 12:59

"Tom Nielsen" <tom@sport.dk> wrote in message
> Hvor finder man den egentlig, for det er vist ikke i vores news reader,
> eller hva' ?

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dyr.akvarium

I øvrigt er det en god ide at bruge en time eller to på www.usenet.dk , så
man erhverver sig et minimum af viden om, hvordan Usenet virker.

mvh
Jan

Fra : Morten Skatka

Dato : 05-02-01 17:36

Hej alle

Det kunne være at alle de der ikke syndes om alle de køb og salg annoncer i
denne NG, skulle hjælpe med at få oprette en ny NG under dk.marked...
Der må da være nogle folk der kan hjælpe.

Alle de folk der prøver at finde en balje for første gang bliver da bange
når de læse de svar der kommer på denne side.

Med venlig hilsen

Morten S Skatka
Pandrup

Fra : Tom Nielsen

Dato : 05-02-01 19:12

tror nu næppe at der er behov for at læse på usenet.dk, hvis folk bare
poster efter sund fornuft, og lige læser et par postings inden de poster, så
rammer de nok inde for det relevante.

Men det er sjovt nok første gang at jeg har hørt om www.usenet.dk, så er der
vel også en .com.

- Tom
(efter 6 år med internet, og yderligere 5 år med Fido)

Fra : Jan Boegh

Dato : 06-02-01 19:00

> tror nu næppe at der er behov for at læse på usenet.dk, hvis folk bare
> poster efter sund fornuft, og lige læser et par postings inden de poster,

> rammer de nok inde for det relevante.

Du spurgte faktisk selv

> Men det er sjovt nok første gang at jeg har hørt om www.usenet.dk, så er
der