Musik til konfirmanden, der smækker med dø~
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 15:17

Hej.

Jeg skal lave en lille compilation til en konfirmand. Det skal være noget
musik som hun kan sætte på, når hun bliver godt og grundigt teenagertosset,
smækker med døren og skruer op for anlægget.

Indtil videre har jeg:

Clawfinger: Do what I say
Alanis Morisette: You oughta know
Skunk Anansies: All I want og evt. Yes it's fucking political.

Har i en masse gode forslag?

--
Kind regards,
Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.

Fra : Troels

Dato : 25-04-02 15:26

> Har i en masse gode forslag?

Nirvana - Negativ Creep
Rage Against the machine - tjahh.... alt vel
Limp Bizkit - Break stuff
Prodigy - Their law
Beastie Boys - Sabotage

DEt var lige mine forslag

/Troels

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 15:31

> Nirvana - Negativ Creep
> Rage Against the machine - tjahh.... alt vel
> Limp Bizkit - Break stuff
> Prodigy - Their law
> Beastie Boys - Sabotage

Nogen der kender nogle kvindelige kunstnere i den stil? Det ér jo trods alt
en pige der skal have skiven...

/morten

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-04-02 15:36

Morten Bock Sørensen wrote:

> Nogen der kender nogle kvindelige kunstnere i den stil? Det ér jo
> trods alt en pige der skal have skiven...

Skunk Anansie, måske?

/Nikolaj

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 15:46

> Skunk Anansie, måske?

De er på listen

Måske hende der....hvad var det nu hun hed? Hun havde et hit for ikke så
længe siden...med en meget hæs stemme...og så smdrede hun en masse i
videoen.

/Morten

Fra : Renegade

Dato : 25-04-02 16:05

Morten Bock Sørensen <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aa94q2$25v$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Måske hende der....hvad var det nu hun hed? Hun havde et hit for ikke så
> længe siden...med en meget hæs stemme...og så smdrede hun en masse i

Anouk - Nobody's Wife

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 16:07

> Anouk - Nobody's Wife

Ohhh ja...hende havde jeg nær glemt.

/morten

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-04-02 15:44

> Nogen der kender nogle kvindelige kunstnere i den stil? Det ér jo trods
alt
> en pige der skal have skiven...

Bitch - Meredith Brooks

De to skrigeballoner Björk og Skinhead O.Connor.

Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 15:53

> De to skrigeballoner Björk og Skinhead O.Connor.

Har de lavet noget der kan spilles højt og smække med døren agtigt?

/Morten

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-04-02 16:21

> Har de lavet noget der kan spilles højt og smække med døren agtigt?

Jajo, 2/3 inde i alle sangene plejer de at skrige, så kvarterets
katte flygter af skræk.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 16:24

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote in message

> Jajo, 2/3 inde i alle sangene plejer de at skrige, så kvarterets
> katte flygter af skræk.

*G* Det er jo ikke kattene, men forældrene der skal holdes fra døren.

Måske godt det samme.

/Morten

Fra : Mette_S

Dato : 25-04-02 17:54

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse

> Har de lavet noget der kan spilles højt og smække med døren agtigt?
>
> /Morten

Hver gang jeg bliver godt gal i skralden (jeg er en pige) så sætter jeg
Sinead Ó Connors " Success has made a failure of our home" på, der er godt
gang i orkestret og slutter med at hun råber !! Meget melankolsk og vredt !!

Med venlig hilsen

Mette_S

-håber at du får et godt resultat ud af det *SS*

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-04-02 18:03

Mette_S wrote:

> (jeg er en pige)

Ok. Man kunne jo godt være i tvivl

> Med venlig hilsen
>
> Mette_S

/Robert

Fra : Mette_S

Dato : 25-04-02 18:04

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Ok. Man kunne jo godt være i tvivl

> /Robert

*LOL* jeg tænkte sq da ikke på at jeg afsluttede med at sende en
hilsen.....ja det er godt vi kan informere hinanden lidt.....hvor ville vi
ellers være ???

Hilsen

Mette_S (som stadig er en pige) eller dvs... kvinde eller ...ehm jeg er 23
.....you decide !!

god weekend....

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 18:31

> Hilsen
>
> Mette_S (som stadig er en pige) eller dvs... kvinde eller ...ehm jeg er 23
> ....you decide !!

Næste naturlige spørgsmål er så..."Er du single?"

/Morten

Fra : Mette_S

Dato : 25-04-02 23:17

> Næste naturlige spørgsmål er så..."Er du single?"
>

> /Morten

*LOL* jeg synes at det her er ved at være lidt OT, men nej det er jeg ikke,
så tråden slutter vel også her *GG* Hold kæft hvor er I hyggelige *SS*

Kun gode tanker

Mette_S

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-04-02 11:00

Mette_S wrote:

> *LOL* jeg synes at det her er ved at være lidt OT, men nej det er jeg ikke,
> så tråden slutter vel også her

Det kommer da sandelig an på hvor seriøst dit forhold er

> *GG* Hold kæft hvor er I hyggelige *SS*

Så sku du give det chancen og møde os over en flaske rødvin, dæmpet
belysning og Sinatra eller Dean Martin på CD-afspilleren ;-P

/Robert

Fra : Peter G.

Dato : 26-04-02 14:06

In article <3CC92513.D8BF5DDE@adr.dk>, Robert Eriksen <roe@adr.dk>
wrote...

> Det kommer da sandelig an på hvor seriøst dit forhold er

> Så sku du give det chancen og møde os over en flaske rødvin, dæmpet
> belysning og Sinatra eller Dean Martin på CD-afspilleren ;-P

Tsk, tsk, tsk..
Som manden sagde:

"Hey, welcome home.
I've got a little wine,
Some Marvin Gaye,
Come on and taste me,
Come on and take me, I'm yours"

(Afghan Whigs - John The Baptist)

Frankieboy holder _slet_ikke_ i den sammenhæng :D

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Mette_S

Dato : 29-04-02 18:57

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i en meddelelse
> In article <3CC92513.D8BF5DDE@adr.dk>, Robert Eriksen <roe@adr.dk>
> wrote...

> Tsk, tsk, tsk..
> Som manden sagde:
>
> "Hey, welcome home.
> I've got a little wine,
> Some Marvin Gaye,
> Come on and taste me,
> Come on and take me, I'm yours"
>
> (Afghan Whigs - John The Baptist)
>
> Frankieboy holder _slet_ikke_ i den sammenhæng :D
>
> --
> M.v.h. / Kind regards, Peter.
> Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.
> [...]

hmm jeg tror sq snart vi bliver futtet over i noget dk.erotik sjov *GGGG*
Men jeg kan ta' det som Stewart Stardust ville sige !!

Venlige hilsener

Mette S

Fra : Uffe Holst

Dato : 26-04-02 10:11

In an article of 25 Apr 2002 Morten Bock Sørensen wrote:

> Har de lavet noget der kan spilles højt og smække med døren agtigt?

Jeg tror slet ikke, at Björks Kukl-periode er så ringe endda til at
smække døren til. Og alt Björk kan helt bestemt sagtens spilles højt.

--
Uffe Holst

Fra : Peter G.

Dato : 25-04-02 17:05

In article <aa94lt$1rm$1@sunsite.dk>, Mark Thomas Gazel
<mark@fjerndettegazel.dk> wrote...
> alt
>
> Bitch - Meredith Brooks
>
> De to skrigeballoner Björk og Skinhead O.Connor.

Björk? Sinéad O'Connor? Skrigeballoner? Skrigeballoner??
Du må have spist søm. Det er ikke Axl W. Rose vi snakker om her.
Forresten glemte du Tori Amos og Kate Bush ;)

Nåmen,

Sinéad O'Connor - Fire On Babylon, Troy
Sinéad O'Connor & U2 - I'm Not Your Baby
Kate Bush - Get Out Of My House
Class Of '99 - Another Brick In The Wall, Part 2
U2 - Sunday Bloody Sunday (Rattle & Hum version) (Der må du ud på nettet
eller låne filmen og tage den derfra)
Whiskeytown - Wither, I'm A Flower

(En personlig præference som nok ikke passer ind her:
Bruce Cockburn - If I Had A Rocketlauncher)

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-04-02 12:32

> Björk? Sinéad O'Connor? Skrigeballoner? Skrigeballoner??
> Du må have spist søm. Det er ikke Axl W. Rose vi snakker om her.
> Forresten glemte du Tori Amos og Kate Bush ;)

Hvad men hende Kelis . der skreg "I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW....
AAAHHHHHHH" Den må da sidde lige i skabet.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 25-04-02 17:41

On Thu, 25 Apr 2002 16:31:16 +0200, "Morten Bock Sørensen"
<news"NOSPAM"@mortenbock.dk> wrote:

>Nogen der kender nogle kvindelige kunstnere i den stil? Det ér jo trods alt
>en pige der skal have skiven...

Hole (m. Courtney Love - Kurt Cobains kone)

Fra : Invader Zim

Dato : 26-04-02 23:56

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> wrote in message

> Nogen der kender nogle kvindelige kunstnere i den stil? Det ér jo trods
alt
> en pige der skal have skiven...
>
> /morten

med kvindlige sangere kan jeg foreslå:
enhver cd fra
Manhole/Tura Satana/My Ruin - (ALT.. det er sgu ligegyldigt hvad)
Curve - Chinese Torture
Snake River Conspiracy - Breed
Collide - Falling Up
Die Form - (ALT)

ellers:
Ministry - NWO
Pain Station - The Tourist
Hocico - Bloodshed
Cubanate - It
Nine Inch Nails - Wish
Velvet Acid Christ - Speedball OD
Skinny Puppy - Tin Omen
The Dillinger Escape Plan - Three For Flinching (Revenge of the Porno
Clowns)
Mr Bungle - Love Is A Fist
Download - Glassblower
Lard - I wanna be a drug-sniffing dog

-Invader Zim

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-04-02 15:45

On Thu, 25 Apr 2002 16:26:06 +0200, "Troels"
<tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote:

>Beastie Boys - Sabotage

+ You gotta fight for your right to party
Britney Spears: not a girl - not yet a woman.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-04-02 15:42

> Har i en masse gode forslag?

Tie your mother down - Queen
Mother - Danzig
Get the fuck out - Skid Row
Metallica - Enter Sandman

Fra : Invader Zim

Dato : 27-04-02 00:00

> Tie your mother down - Queen
> Mother - Danzig
> Get the fuck out - Skid Row
> Metallica - Enter Sandman

fuck yeah, danzig... ham glemte jeg sgu helt

Danzig's 7th House er værd at tage en lytter til :P

-Invader Zim

Fra : Daniel C

Dato : 25-04-02 16:03

anouk!! lidt gammel men rimelig god!!!

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 25-04-02 16:29

> [...]
> Clawfinger: Do what I say
> Alanis Morisette: You oughta know
> Skunk Anansies: All I want og evt. Yes it's fucking political.

Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich (staves måske ikke sådan her)

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 16:34

> Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich (staves måske ikke sådan her)

Uha...den var lige græl nok...hun skal jo også selv kunne være i rummet
samtidig. *G*

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 25-04-02 16:36

> [...]

> Clawfinger: Do what I say
> Alanis Morisette: You oughta know
> Skunk Anansies: All I want og evt. Yes it's fucking political.

Hvad med at hun bare tænder for P3 - der er så meget lorte musik at hun
uden tvivl kan få sine forældre til at gå ræbende amok ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-04-02 16:42

> Hvad med at hun bare tænder for P3 - der er så meget lorte musik at hun
> uden tvivl kan få sine forældre til at gå ræbende amok ?

Arh...det holder ikke...hun skal jo også lige have lidt musikalsk opdragelse
med på vejen.

Fra : bonfils

Dato : 25-04-02 19:01

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> [...]

fx.:

Beastie Boys: Fight for your right to party
Pantera: Walk
Prodigy: Firestarter
Rage against the machine: Killing in the name of

(Dem bruger jeg selv i lign. situationer, men jeg er selvfølgelig også 41)

--
bonfils
http://bonfils.com

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 04-05-02 17:43

> Hvad med at hun bare tænder for P3 - der er så meget lorte musik at hun
> uden tvivl kan få sine forældre til at gå ræbende amok ?

> [...]

*ROTFL* - ik en gang lyv

Ulrik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-04-02 17:52

"Morten Bock Sørensen" wrote:

> Indtil videre har jeg:
>
> Clawfinger: Do what I say
> Alanis Morisette: You oughta know
> Skunk Anansies: All I want og evt. Yes it's fucking political.
>
> Har i en masse gode forslag?

KoRn (naturligvis:) - Ball Tongue og/eller Blind (og det meste øvrige af
de første 3 CD'er)
Suicidal Tendencies - Get Whacked
Alice In Chains - Them bones
Motorhead - Ace of Spades
Ministry - Jesus Built My Hotrod
Disturbed - Shout 2000 (cover af Tears For Fears gamle nummer)
Pantera - Primal Concrete Sledge
Slayer - War Ensemble og/eller Mandatory Suicide
Megadeth - Triain of Consequenses
Guns N Roses - Get In The Ring

Måske også Filter & The Crystal Method - Trip Like I Do.
Den er ikke specielt aggresiv men passer vist meget godt til hysterisk
teenagepige (teksten starter med "I got the understanding of a 4 year
old"

Problemet med den slags er bare at det ret sjældent falder i
(konfirmations)pigers smag.
Men det er da musikalsk opdragelse der vil noget

/Robert

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 04-05-02 17:46

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message
> [...]
> Pantera - Primal Concrete Sledge
> Slayer - War Ensemble og/eller Mandatory Suicide

<Snip>

Se det kalder jeg fandme smag - SÅDAN Robert

Ulrik

Fra : Mette_S

Dato : 25-04-02 18:06

> [...]

Kind regards,
> Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.
> I'm 23, but i feel like I'm 50 on sundays...

Jeg glemte helt at tilføje

Stina Stina -sue me !

Og så skal jeg nok være stille !!

Med venlig hilsen

Mette_S

Fra : Invader Zim

Dato : 27-04-02 11:51

> [...]
>
> Clawfinger: Do what I say
> Alanis Morisette: You oughta know
> Skunk Anansies: All I want og evt. Yes it's fucking political.

jeg kom i tanke om, ud over de andre der er blevet foreslået, så prøv også
hvilken som helst sang fra L7.
(vi kender alle sangen "pretend that we're dead" hehe :)

-Invader Zim