ISDN telefon og banke på
Fra : René Borup Nielsen

Dato : 04-02-01 13:18

Jeg har lige købt 2 ISDN telefoner da jeg troede de ville virke sammen med
mit lasat speed2, hvad angår "banke på". Det overraskede mig, som så mange
andre, at det gjorde de ikke.
Jeg undersøgte så denne NG for at finde svar på hvad man så kunne gøre, og
blev temmelig skuffet!!!!!!!
Men jeg har tænkt på om man ikke kan få en ISDN router med RJ45 stik til
ISDN telefon istedet for de sædvanlige 2 analog porte, det må da være
muligt.

MVH
René Borup Nielsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-02-01 18:20

> Men jeg har tænkt på om man ikke kan få en ISDN router med RJ45 stik til
> ISDN telefon istedet for de sædvanlige 2 analog porte, det må da være
> muligt.

Jeg har ikke set et konsumprodukt med denne konfig. og jeg tror også at det
ville være ret pebret.
Man kunne lave noget med en ISPBX med nogle lokale S-bus kort

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Borup Nielsen

Dato : 10-02-01 19:26

Hvad er ISPBX, hvor kan man købe det, hvor finder man info om det og hvor
meget koster det og S-bus kort ?

På forhånd tak
René

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-02-01 19:55

> Hvad er ISPBX, hvor kan man købe det, hvor finder man info om det og hvor
> meget koster det og S-bus kort ?

Det er et ISDN omstillingsanlæg, bl.a. hos TDK Erhverv, www.direkte.dk, for
meget.

Fra : Borup Nielsen