Slette alle meddelelser på en Ericcson T39~
Fra : Lars hult

Dato : 25-04-02 11:52

Er der andre end mig der har problemer med at slette alle de sms beskeder
der ligger i Sms, indbakke på en gang.?

Hvis jeg har mange Sms'er liggende i indbakken, kan man vælge punktet "slet
alle", hvis jeg bruger den
sletter den kun nogle af Sms'erne og lader resten ligge ydermere forsvinder
punktet "slet alle".
Det betyder at man skal slette dem manuelt.

Nogen der har en løsning på det problem.

Tlf er opgraderet til sidste nye software version.

hilsen Lars

Fra : John K

Dato : 25-04-02 12:16

> [...]
forsvinder
> punktet "slet alle".
> Det betyder at man skal slette dem manuelt.

Kan det være fordi du ikke har åbnet dem alle, og den kun sletter dem der
har været åbnet?

Mvh

John K

Fra : Lars hult

Dato : 29-04-02 11:35

> Kan det være fordi du ikke har åbnet dem alle, og den kun sletter dem der
> har været åbnet?

Det havde jeg selv tænkt på, så det må jeg lige forske lidt i.

hilsen Lars

Fra : Anders Larsen

Dato : 25-04-02 16:09

"Lars hult" <lhu@codan.dk> skrev i en meddelelse...
> [...]
> Det betyder at man skal slette dem manuelt.
>
> Nogen der har en løsning på det problem.
>
> Tlf er opgraderet til sidste nye software version.

Grunden til den kun sletter Nogle af beskederne er fordi resten ikke ligge

Mobilen men på SIM-kortet. Det er hvad jeg har fået forklaret engang..

-
--
---
Anders L.

Fra : Lars hult

Dato : 29-04-02 11:36

> Grunden til den kun sletter Nogle af beskederne er fordi resten ikke ligge
> på
> Mobilen men på SIM-kortet. Det er hvad jeg har fået forklaret engang..

Hvis det er tilfældet kan der så gøres noget ved det.?

hilsen Lars