Communicator - anbefaling ?
Fra : Kim

Dato : 25-04-02 11:40

Hej.

Jeg har fået til opgave at kigge på en communicator til min chef.
Den skal bl.a. kunne synkronisere med Lotus Notes (5.0x) post, kalender og
opgaver. Har set på en Nokia 9210, men kunne godt tænke mig at høre om I har
erfaringer med denne eller andre mærker/modeller ?

På forhånd tak.

Mvh. Kim

Fra : Jesper KA

Dato : 25-04-02 12:00

"Kim" <kim.66@ping.dk> wrote in message

[Snip]

> Har set på en Nokia 9210, men kunne godt tænke mig at høre om I har
> erfaringer med denne eller andre mærker/modeller ?

Bevar dit forhåbentlige gode forhold til chefen og drop ideen om en 9210 ..
klodset tung uhandy sæt selv flere negative ord på listen .. køb en pda
eller en af de nye pda med indbtgget mobil ..

Regards

Fra : Peter Dahl

Dato : 26-04-02 10:17

"Jesper KA" <news@arning.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klodset tung uhandy sæt selv flere negative ord på listen .. køb en pda
> eller en af de nye pda med indbtgget mobil ..

Jeg har fået en 9210 for en uge siden, og foreløbig er jeg meget glad for
den. Jo, den er større end min tidligere telefon, men det opvejees klart af
fordelene.

Peter