MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gammel win95 -> win98
Fra : tmv

Dato : 25-04-02 09:40

Jeg har en gammel maskine med win 95 på, hvor installationscd'en er gået
bort... Når jeg så har en CD med win98 (fuld installation - ikke opdatering)
og vil ligge det ind i stedet, hvordan går jeg så det nemmest???
Kan jeg bare formattere skidtet og sætte den ny CD i og så kører det bare
eller er der noget jeg skal være opmærksom på???

/Torben

Fra : [9000]Kim Fritze Sil~

Dato : 25-04-02 09:48

> nemmest??? Kan jeg bare formattere skidtet og sætte den ny CD i og så
> kører det bare eller er der noget jeg skal være opmærksom på???

Ja og kun, hvis der er nogle dokumenter eller lignende du ger ne vil gemme.
Ellers er det bare ud med det gamle og ind med det nye.

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot
Survivors will be shot again.

Hold venligst dine indlæg til gruppen medmindre jeg beder om andet, tak!

Fra : Jan V.

Dato : 25-04-02 10:47

"tmv" <torvar@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan jeg bare formattere skidtet og sætte den ny CD i og så kører det bare
> eller er der noget jeg skal være opmærksom på???

Du kan også, hvis du gerne vil beholde din opsætning, starte på en
Startdiskette, omddøbe WIN.COM i WINDOWS folderen til noget andet og
derefter kaste din Win98 skive i. Så får du den opdateret.

Men okay, Win9X trænger regelmæssigt til en geninstallering og så kan du
lige så godt udnytte den mulighed du har denne gang.

Jan