Størrelse HD på Asus P2B-F?
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 25-04-02 00:27

Hvor stor harddisk kan man sætte på et Asus P2B-F (slot 1 bundkort)? Jeg
regner ikke med 32 GB-grænsen burde være et problem?!

En 60 GB Seagate Barracuda IV er jo ret billig...

Fra : Leony

Dato : 25-04-02 07:20

"Rasmus Ipsen" <rip_gekko@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor stor harddisk kan man sætte på et Asus P2B-F (slot 1 bundkort)? Jeg
> regner ikke med 32 GB-grænsen burde være et problem?!

Den nyeste BIOS jeg kan finde er fra d. 25/8-2000, så jeg tror ikke du får
nogle problemer med en 60 GB harddisk.
De fleste harddiskproducenter laver jo også en softBIOS hvis man skulle være
så uheldig ikke at kunne bruge sin store disk med den nuværende BIOS.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Peter Pan

Dato : 25-04-02 16:33

"Rasmus Ipsen" <rip_gekko@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor stor harddisk kan man sætte på et Asus P2B-F (slot 1 bundkort)? Jeg
> regner ikke med 32 GB-grænsen burde være et problem?!

32 GB grænsen er ikke et problem med nyeste bios. Skal du over 63,5 GB
(eller deromkring) skal du have nyeste beta bios for at det funker.

> En 60 GB Seagate Barracuda IV er jo ret billig...

Jeps..bestilte 2 igår...

Mvh
Anders

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-04-02 11:52

Rasmus Ipsen wrote:
> Hvor stor harddisk kan man sætte på et Asus P2B-F (slot 1 bundkort)? Jeg
> regner ikke med 32 GB-grænsen burde være et problem?!
>
> En 60 GB Seagate Barracuda IV er jo ret billig...

Jeg har prøvet en 40 GB Seagate Barracuda IV i
et Asus P2B (Uden F) rev. 1.02 med nyeste bios.

Maskinen kunne ikke starte.

Men der kan jo være forskel i forhold til en p2b-f.

mvh...
Morten Christensen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 27-04-02 13:53

Sat, 27 Apr 2002 12:51:59 +0200, skrev Morten Christensen, på 18
linier, i <3CCA82CF.2010606@sletmig.indbakke.dk>, :

>Jeg har prøvet en 40 GB Seagate Barracuda IV i
>et Asus P2B (Uden F) rev. 1.02 med nyeste bios.
>
>Maskinen kunne ikke starte.
du må endelig ikke fortælle min P2B det.
Den køre fint med 60 GB.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433