Til Bo W
Fra : Michael

Dato : 24-04-02 23:16

Hej!

Nu har jeg sidet og læst et par indlæg.....og i de fleste af dem (de nye) er
der 4 kilometer lange besvarelser fra dig med citater fra alle mulige
mærkelige mennesker som jeg ikke kender meget til, og som jeg derved vælger
at sprnge over.
Men! Hvis det nu ikke interesserer så ski'e mange personer her, hvorfor
skriver du dem så? Der er tydeligvis ikke så mange som finder dem specielt
spændende.....er det for at bevise noget??

Det her er ikke en kritik. Jeg har også læst dit indlæg om din retsag o.s.v.
Og nu har jeg prøvet at gå efter bolden(selvom den var svær at finde ud af
hvordan den sku tackles (en lille ord-joke:))

Så jeg spørger dig bare, hvorfor skriver du de der mile-lange citater som
ikke interesserer nogen? Har du historisk uddannelse eller hvor finder du
dem??

Andre må da også gerne komme med deres mening, men nu har jeg spurgt om hvad
jeg ville.

Ha det!
Citat: "What we do in life, echoes in eternity" fra Gladiator (fed film)

=) Hyg jer!

Mvh
Michael

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-04-02 00:58

Hej Michael

> Andre må da også gerne komme med deres mening, men nu har jeg spurgt om
hvad
> jeg ville.

Tjah, personligt ignorerer jeg bare BW. Andre smider ham i kill-filteret.

Mere info om BW:
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-02 06:16

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote in message

> Mere info om BW:
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Denne uetiske jødestjernings-sag som min cand.scient-kollega Hans Hyttel har
begået - har den nogen relevans til dk.snak.seksualitet?

Hvis den har, så copypast den relevante del, så jeg kan forklare
fordrejningerne.

Samme Hans Hyttel, som sidder i Amnesty International, dvs er professionel
godhedsindustripamper, anmeldte mig til politiet for at skrive på dk.politik
hvad Danmarks Statistik skriver om muhamedaneres overkriminalitet - han er
tilhænger af censur. Så stoler man blindt på ham, er man ikke i godt
selskab.

At futte til en anden gruppe, er et at forfalde til børnehave- og
cyber-skældsord -
- den fornærmede evner ikke at mod-argumentere, så han henviser til en
paria-gruppe. Man vil have det sidste ord, så man svarer kort og smækker
døren i for videre debat på den fine ng, som søges gjort esoterisk, for
vennerne.
Da jeg gik i børnehaven kunne jeg også finde på at vælte skakspillet, når
jeg var ved at tabe. Men debat handler ikke om at vinde eller tabe - men om
at "mennesker mødes og sød musik opstår"

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-02 06:28

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Men! Hvis det nu ikke interesserer så ski'e mange personer her, hvorfor
> skriver du dem så? Der er tydeligvis ikke så mange som finder dem specielt
> spændende.....er det for at bevise noget??

Hvad får dig til at tro at der ikke er ski'e mange mennesker der finder
korrekt oversatte Nietzsche-citater inspirerende? Det har da givet en debat
om denne sexede digterfilosofs fornyelser, og ingen er tvunget til at åbne
indlæg - som jeg bestræber mig på at varedeklarere i subject-linie, så man
er advaret.

> Har du historisk uddannelse eller hvor finder du
> dem??

Min gymnasielærer-status handler om fysik og kemi, og er sagen uvedkommende.
Jeg er anti-snob.

I årtier har jeg noteret gode fyndord, aforismer, ordsprog, quotes overalt.
På min site www.glistrup.com er de emneordnet i tres grupper.
Hvis du vil have kilde, fx at "Det man ikke dør af, bliver man stærkere af"
er fra indledningen til "Afgudernes Ragnarok" så spørg i privat mail - det
interesserer næppe mange.

Følgende er fra "Menneskeligt, alt for menneskeligt" og er relevant til de
der tror at N var plaget af upopularitet - han havde mange livsvarige
venskaber. Men da kvinder ofte vil eje, gik han ikke efter kæresteri.

"Den bedste ven vil sandsynligvis få den bedste kæreste, eftersom det gode
parforhold beror på talent for venskab". Nietzsche

Fra : Nanna

Dato : 29-04-02 09:42

> Hvad får dig til at tro at der ikke er ski'e mange mennesker der finder
> korrekt oversatte Nietzsche-citater inspirerende?

Jeg springer i hvert fald dine indlæg over. De er simpelthen for
uigennemskuelige. Har ledt længe efter dine svar og din helt egen mening som
du jo åbenbart gemmer bag diverse store mennesker!