mit første forsøg i html.....
Fra : Sadat

Dato : 24-04-02 22:03

Dav...

Så var det vidst også på tide at lave en hjemmeside, mit allerførste forsøg
på en hjemmeside... den er ikke færdig, men skal nok blive det. Det er hvad
jeg har fået ud af 2 dages frontpage og absolut minus viden om html, dog har
jeg lavet med det med html kode, det andet er jo bare besværligt ;)

http://www.friserverplads.dk/sadat

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- What would you do if it was you?

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-04-02 23:24

Sadat <sadat@mail.dk> skrev:

> Så var det vidst også på tide at lave en hjemmeside

Jeg har svaret - hvad er spørgsmålet?

--
Allan

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-04-02 15:06

"Allan Vebel" <nospam@vebel.dk> wrote in message

> Jeg har svaret - hvad er spørgsmålet?

Måske er det Jeopardy, så stiller du sprøgsmålet

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Ordbog: Formgiver = Person der giver bagerudstyr væk.

Fra : Zwam

Dato : 01-05-02 10:57

Hehe....!!!

Regards