Næsten lydløs CPU-køler
Fra : John Madsen

Dato : 24-04-02 20:46

AMD XP 2000+
Soltek75-drv5

Jeg købte proc. i boxed udgave. Men jeg er dog lidt træt af den støj. Kigger
lidt efter gode lydløse løsninger. Kigger lidt på Thermal løsning. Der skal
dog være mulighed for at denne køler kan klare en 2100+ el. højere. Har i et
godt på ?
Der sidder endvidere 2 19 dba papst kabinetblæsere monteret.
Mit nuværende system giver ingen varmeproblemer, så det er alene lyden der
skal reduceres.

John

Fra : Brizz

Dato : 25-04-02 00:10

> [...]
> Der sidder endvidere 2 19 dba papst kabinetblæsere monteret.
> Mit nuværende system giver ingen varmeproblemer, så det er alene lyden der

Har god erfaring med Silent Viking. Men ved ikke om den kan gå til 2100+?
men min 1800 klarer den fint med lidt lækkert køle pasta på
Brian

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 25-04-02 00:51

Jeg har en XP 1700+ hvor jeg har skiftet fra Silverado til vandkøling. Det
er ret godt - men dyrt...

Fra : John Madsen

Dato : 25-04-02 05:41

Hvordan ser jeres temp. ud.
Min nuværende temp siger cpu 46 grader.
Kan Silent Viking kører på amd 2000+

Fra : John Madsen

Dato : 25-04-02 17:07

Købt Silent Viking

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-04-02 19:39

"John Madsen" <lydia_john@madsen.mail.dk> skrev:
> Købt Silent Viking

Håber du kommer med dine erfaringer omkring den.

/Mikael

Fra : John Madsen

Dato : 27-04-02 12:23

Ja, når jeg har modtaget den, skal jeg nok ligge en mail.