Jedi problemer igen!
Fra : Icecool

Dato : 24-04-02 21:00

Så er den gal igen

jeg tror det er bane 2

Jeg er kommet til et sted hvor der er et fryserum det har jeg slået fra og
er også kommet der ind.
og over den lille bro og dræbt alle soldaterne og nu står jeg i et stort
rum,
og kan se en masse guf oppe på nogle hylder men kan ikke komme der op
jeg kan heller ikke komme vidre hvad har jeg glemt
hvor skyder jeg den bro ud der er i det lille rum hvor man kom i fra
fruserummet???

Fra : Dopedog KDC

Dato : 24-04-02 21:31

Du skal over på den anden side af "hvor du kom ind i rummet fra" der hvor
der var 1-2 hvide mænd + en homo der prøvede at skyde dig. Der er en kontakt
inde. Skyd kassen ved siden af kontakten og så er du videre :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!