MS Windows
briani 27239
HJÆLP!!! kan ikke komme ind i win XP
Fra : Nordhild

Dato : 24-04-02 19:14

PLEASE HELP!!!

Af en eller anden årsag er skærm opløsningen blevet ændret i min win
xp. Når jeg nu ser login skærnen er den i den mindst tænkelige
opløsning, hvilket bevirker at man kun kan se luk ikonet.

Hvad kan jeg gøre? kan man logge ind uden af bruge mus? kan man
bestemme hvordan man starter lige som i win 98 (F8 ved opstart), eller
hvad?

HjÆLP!!
mvh
Maja

Fra : ha

Dato : 24-04-02 19:24

> Hvad kan jeg gøre? kan man logge ind uden af bruge mus? kan man
> bestemme hvordan man starter lige som i win 98 (F8 ved opstart), eller
> hvad?

Du kan fint starte i "fejlsikker tilstand".

mvh
ha

Fra : Brizz

Dato : 24-04-02 22:56

> [...]
>
> Hvad kan jeg gøre? kan man logge ind uden af bruge mus? kan man
> bestemme hvordan man starter lige som i win 98 (F8 ved opstart), eller

Surt ik