H J Æ L P !!
Fra : Andersen

Dato : 24-04-02 17:33

Jeg har et PCMCIA netkort til min bærbar..
Problemet er at jeg har mistet selve adapteren som skal sættes i
netkortet..Det er adapteren som Netkablet sættes i også.

Jeg har spurgt i flere forskellige computer forretninger, men med uden
held..
Ved du om hvor jeg måske kan købe et sådan stik/adapter eller har du et
liggende.
Svar endelig tilbage på denne topic.

Håber på at der er en der kan hjælpe mig ud da jeg er ..

Ellers må jeg vel bare købe et nyt, men vil lige høre her først

Hilsen
Akinseak

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-02 19:35

Det vil være lettere at hjælpe, hvis du gider skrive hvilket netkort det er.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 25-04-02 10:12

"Andersen" <whiskey@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber på at der er en der kan hjælpe mig ud da jeg er ..
>
> Ellers må jeg vel bare købe et nyt, men vil lige høre her først

Vi er her for at hjælpe men,

Brug en mere sigende overskrift næste gang du poster er indlæg, for så er
der flere der gider læse din post
Kom med detaljerede oplysninger om dit netkort - mærke - mode - osv.
Prøv evt. i gruppen dk.marked.privat.edk og fortæl der nøjagtigt hvad det er
du søger

Claus

Fra : Andersen

Dato : 25-04-02 20:19

Det står ikke meget på den ud over at det er en 10/100Mbit
og så står der Ethernet på den

Her er et billede af kortet

http://www.akinseak.com/pcmcia.jpg

Hilsen Andersen

Fra : Søren Lundfald

Dato : 25-04-02 23:05

> Det står ikke meget på den ud over at det er en 10/100Mbit
> og så står der Ethernet på den

Hm...så er der kun + 1.000 at vælge imellem....

> Her er et billede af kortet
>
> http://www.akinseak.com/pcmcia.jpg

Ok...lidt højere opløsning på billedet + et forstørrelsesglas...

Søren Lundfald

At a bus station the bus stops.
At the train station the train stops.
At my work I have a workstation.