Eksportere kalender og kontaktpersoner
Fra : rondo

Dato : 24-04-02 17:29

Hvordan kan man gemme sine indstillinger og aftaler i Outlook kalenderen i
Office 2002, og hvordan gemmer man alle oplysninger om sine kontaktpersoner
således, at man kan importere det hele i Outlook 2002 igen senere? Jeg ved,
at man med sine e-mails kan eksportere dem som *.pst-filer, men jeg kan ikke
få det til at fungere med kalenderen og kontaktpersonerne uanset hvilken
filtype, jeg vælger at eksportere dem som.

Rondo

Fra : Eksemus

Dato : 25-04-02 09:39

"rondo" <rondo@post.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> som *.pst-filer, men jeg kan ikke få det til at fungere med kalenderen
> og kontaktpersonerne uanset hvilken filtype, jeg vælger at eksportere

Hej Rondo

I Outlook vælger du Filer -> importer eksporter -> eksporter til en fil ->
Filen med private mapper (.pst). Herefter vælger du private mapper og
krydser af i medtag undermapper.

Når du skal have det ind i en ny installation er det samme vej, blot vælger
du at importere.

Hilsen
Klaus