RollerCoaster tycoon under XP
Fra : Jannik

Dato : 24-04-02 16:33

Efter at jeg har fået installeret XP på min maskine har jeg ikke kunne
spille RollerCoaster Tycoon, er der nogen som kan hjælpe mig ?

Først har jeg bare prøvet at køre spillet normalt, men så skriver den at
det ikke er supportet on Windows NT... fint nok...
Jeg har så prøvet at downloade den patch som ligger på
www.rollercoastertyccon.com men den funker ikke helt, den skriver noget med
en unknown acces violation...

håber en eller anden kan hjælpe mig...

Med Venlig Hilsen
- Jannik

Fra : Gerner

Dato : 24-04-02 18:00

On Wed, 24 Apr 2002 17:33:04 +0200, "Jannik" <jannik@comodin.dk> wrote:

>Efter at jeg har fået installeret XP på min maskine har jeg ikke kunne
>spille RollerCoaster Tycoon, er der nogen som kan hjælpe mig ?
>

> håber en eller anden kan hjælpe mig...

Ellers må du spille under win95/98.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 24-04-02 21:43

"Jannik" <jannik@comodin.dk> skrev i en meddelelse
> Efter at jeg har fået installeret XP på min maskine har jeg ikke kunne
> spille RollerCoaster Tycoon, er der nogen som kan hjælpe mig ?

Hej Jannik.
jeg har også XP, men havde ikke prøvet at spille RollerCoaster Tycoon efter
jeg har fået ny maskine, men da jeg så dit indlæg , ville jeg også lige
prøve, jeg installerede det og det skete nøjagtig det samme for mig som du
skrev. men så gik jeg ind under egenskaber og under kompatibilitet, så
sætter du mærke i , kør dette program i kompatibilitetstilstand, her
stillede jeg den så på Windows 2000. Jeg kan sige at nu kunne jeg spille mit
spil igen, men når jeg gik ud af spillet kom den med fejlmeldimg, men skidt
med det man kan spille det er jo hovedsagen, smiler.
Håber det kan hjælpe dig.

Venlig hilsen Bette.

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 24-04-02 22:13

"Elsebeth Østergaard" <bette@lautrup-nospam-.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> prøve, jeg installerede det og det skete nøjagtig det samme for mig som du

Hej igen Jannik.
jeg vil bare lige fortælle dig at efter jeg lige havde svaret dig , hentede
jeg patchen til spillet og nu køre det bare perfekt.

Venlig hilsen Bette.

Fra : Jannik

Dato : 26-04-02 14:58

"Elsebeth Østergaard" <bette@lautrup-nospam-.dk> wrote in message

Hmm øv bøv, mit kører stadigt ikke, havde osse prøvet det som du sagde med
kompatibilitetstilstand, men den siger stadig her at det ikke kan køre under
windows NT.
Ellers tak for hjælpen...

- jannik

Fra : Martin M.

Dato : 28-04-02 13:00

Jannik wrote:

> [...]
med
> kompatibilitetstilstand, men den siger stadig her at det ikke kan køre

Ved ikke om det på nogen måde kan hjælpe dig, men har du prøvet at opdatere
din grafikkortdrivere?

Mvh Martin Møller

Fra : Jannik

Dato : 28-04-02 17:42

"Martin M." <nospam@nymore.com> wrote in message

> Ved ikke om det på nogen måde kan hjælpe dig, men har du prøvet at
opdatere
> din grafikkortdrivere?

jepsen, det havde ingen virkning... tror bare jeg må leve med det lige
nu...

- jannik