MS Windows
briani 27239
Sidefil i XP bliver væk?
Fra : Henning Lund

Dato : 24-04-02 15:22

Jeg ville flytte min swapfil fra drev c til drev d, jeg satte min og max
størrelsen på den eksisterende swapfil på c drevet til 0 markerede d drevet
og satte den til 384-768 som det var før på c drevet, efter genstart er der
så prik i "ingen sidefil" hvorfor nu det, kan jeg ikke bare sådan lige
flytte sidefilen uden det volder problemer, eller hvad klokker jeg i?

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Madsen

Dato : 24-04-02 15:30

Henning Lund skrev:

> [...]
> drevet, efter genstart er der så prik i "ingen sidefil" hvorfor nu
> det, kan jeg ikke bare sådan lige flytte sidefilen uden det volder

Har du husket at klikke på definer-knappen? Det skal du huske at gøre
når du ændrer på sidefilen.

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 24-04-02 16:41

Madsen skrev:

> Har du husket at klikke på definer-knappen? Det skal du huske at gøre
> når du ændrer på sidefilen.

Jep jeg har gjort det flere gange på andre putere, det har aldrig voldt
problemer før her idag på knajtens pc, men efter at have forsøgt 4 gange så
lykkedes det for 2 minutter siden, hvad filen det betød at den ikke ville de
3 første gange aner jeg ikke, og dog måske en lille win hik som sædvanlig.

Fra : Madsen

Dato : 24-04-02 16:50

Henning Lund skrev:

> [...]
> det betød at den ikke ville de 3 første gange aner jeg ikke, og
> dog måske en lille win hik som sædvanlig.

Temmelig sikkert.
Som Johnny Nielsen nævnede for noget tid siden her i gruppen, så er
der visse problemer i WinXP med at huske sine indstillinger.

Jeg oplever f.eks. problemer med at den ikke kan huske hvilke visning
jeg gerne vil have min mapper vist i, og andre oplever så åbenbart at
den glemmer størrelsen på sidefilen osv. Det er sådan noget der sikkert
bliver rettet i den første servicepack som skulle komme engang til
efteråret.
Forresten fandt jeg den anden dag en side hvor nogle af fejlrettelserne
til den første servicepack til WinXP er nævnt. Hvor meget hold det har
i virkeligheden ved jeg så ikke, men prøv evt. at se her:
<http://pub76.ezboard.com/fcyberdudefrm51.showMessage?topicID=4.topic>

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 24-04-02 18:41

Madsen skrev:

> Jeg oplever f.eks. problemer med at den ikke kan huske hvilke visning
> jeg gerne vil have min mapper vist i,

Ja det har jeg også tit.

Det er sådan noget der
> sikkert bliver rettet i den første servicepack som skulle komme
> engang til efteråret.

Hmmmmmmm først til efteråret, de er ikke for quikke

Ser da lovende ud.