Er dette et godt køb!
Fra : WormMan

Dato : 24-04-02 12:38

Hejsa

Jeg har tænkt mig at købe følgende:

CPU: AMD 2100+ XP (1733 Mhz)
Bundkort: Asus A7v333
Ram: Kingston DDR-SDRAM 512 MB PC2700 184 pins

Også ville jeg gerne vide om det hele kan passe sammen. angående den store
mhz osv.

På forhånd tak

Peter Clausen
pclausen@mail.dk

Fra : Leony

Dato : 25-04-02 07:31

"WormMan" <pclausen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Også ville jeg gerne vide om det hele kan passe sammen. angående den store
> mhz osv.

Det burde der ikke være nogle problemer i.
Lækkert board i øvrigt.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : WormMan

Dato : 25-04-02 13:02

Jo tak har bestilt det idag )

Fra : Jacob Mjelde

Dato : 25-04-02 14:01

Hvad jeg erfaret rundt omkring osv. er at pris forskellen mellem eks. 1800Xp
og 1900Xp er alt for stor iforhold til forskellen på
clockfrekvenserne.....har selv 1800XP og meget tilfreds...men det er jo op
til dig og din pengepung..

Hilsen Jacob

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 26-04-02 17:53

> [...]
> Ram: Kingston DDR-SDRAM 512 MB PC2700 184 pins
>
> Også ville jeg gerne vide om det hele kan passe sammen. angående den store

Du kan også overveje en Pentium4 platform. De nye Northwood kerner er
særdeles tillokkende fra ud fra ydelse/pris og overclocking mulighederne.
Det er ikke unormalt at en 1.6 NW kerne kører 2.2 uden problemer med
luftkøling :)

Fra : Jan T S

Dato : 27-04-02 00:49

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> særdeles tillokkende fra ud fra ydelse/pris og overclocking mulighederne.
> Det er ikke unormalt at en 1.6 NW kerne kører 2.2 uden problemer med

Jeg har en MSI 845 ARU Ultra med en Pentium4 1.6 Northwood (Boxe) der køre
fint 2.1GHz med standart køleren.
og næsten ingen støj

Mvh. Js