Ang. Hornfisk
Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 24-04-02 12:41

Nu har Jeg gennem de sidste par dage holdt et godt øje til det sydfyenske
øhav. Det kan da ikke varer længe før end at hornfisken dukker op !!!!!!!!!

Hvis der er nogle derude, som vil være venlig at sende en mail til mig når
de er der, ville det være rigtig rart.

På forhånd mange tak......

-----------------------------
Stefan A. Tøndering
Skrøbelev Hedevej 4a
5900 Rudkøbing
Tlf.: 62514534
Bil.: 28403495

Fra : Arne Jensen

Dato : 24-04-02 16:17

prøv www.belone.linaa.com, så får du alle de oplysninger om hornfiskenes
fremfærd du kan ønske dig
venlig hilsen Arne

Fra : T. Andersen

Dato : 25-04-02 06:19

De var ved Stignæs/Korsør i Tirsdags. Og det var de store der var der.!!

Fra : Henric

Dato : 25-04-02 11:50

Det fångas horngädda i Klagshamn och Limhamn (nära Malmö i Sverige) nu.
/H