MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Før opdatering af Windows XP
Fra : JLA

Dato : 24-04-02 11:34

Hej gruppe

Jeg læste for et stykke tid siden at der var en fil man skulle gemme før en
ny opdatering og så lægge ind igen bagefter, men jeg kan ikke huske hvad den
hedder filen.

Er der en der kan hjælpe.

mvh
Jens Jørgen

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 24-04-02 12:58

"JLA" <jla@jlafoto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> ny opdatering og så lægge ind igen bagefter, men jeg kan ikke huske hvad

opdatering af hvad?
Jeg går ud fra at det er opdatering til at nyere styresytem. Så er det jo en
rigtig god ide at tage backup af ens mails og dokumenter. Desuden
installationsfiler til diverse programmer du har hentet på nettet.
Du må komme med et lidt mere specifikt spørgsmål hvis du vil have ordentlig
hjælp.

Mvh. Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 24-04-02 17:38

Lars Lienhøft Larsen skrev:

> Du må komme med et lidt mere specifikt spørgsmål hvis du vil
> have ordentlig hjælp.

Jeg vil gætte på, han søger navnet på den fil, man kan gemme, hvis man
laver en komplet reinstallation af Windows XP og ikke gider registrere
sig igen.

--
Mvh. Peter
"Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen."

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 24-04-02 18:41

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gætte på, han søger navnet på den fil, man kan gemme, hvis man
> laver en komplet reinstallation af Windows XP og ikke gider registrere
> sig igen.

Måske, det er ikke til at vide
Lars

Fra : JLA

Dato : 24-04-02 19:34

Hej

Nej, det er når man skal hente opdateringer til XP
Jens Jørgen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-04-02 21:39

> Hej
>
> Nej, det er når man skal hente opdateringer til XP
> Jens Jørgen

Så forveksler du det nok med office xp. Der er vist noget med, at de
crackede versioner holder op med at virke efter opdatering.

Kurt

Fra : Carl Munk

Dato : 24-04-02 22:46

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> wrote in message

> Så forveksler du det nok med office xp. Der er vist noget med, at de
> crackede versioner holder op med at virke efter opdatering.
>
> Kurt

Filen hedder: mso.dll - 9,53 mb - født den 02.07.2001

Fra : JLA

Dato : 25-04-02 07:00

Hej

Jeg takker