MS Windows
briani 27239
ADSL virker ikke efter Windows XP update
Fra : Bent Vejborg

Dato : 24-04-02 11:19

Hej NG

Efter at have kørt update til min XP kan jeg ikke få forbindelse til mit
netkort.

Det samme er sket for vores anden pc.

Nogen der har et forslag??

Hilsen Bent

Fra : Leony

Dato : 25-04-02 08:26

"Bent Vejborg" <mail@itsystem.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har et forslag??

Har du prøvet at fjerne det i hardwareoversigten og installere det på ny.
Har du tjekket at ingen indstillinger er blevet ændret (IP osv).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : F.Larsen

Dato : 26-04-02 00:14

"Bent Vejborg" <mail@itsystem.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Efter at have kørt update til min XP kan jeg ikke få forbindelse til mit
> netkort.

Hej Der Bent

Jeg har oplevet precist det samme. Ind på Windows Update's web siden hvor
jeg sagde ja til at få min Netkort driver opdateret (sammen med en masse
andre ting).

Bagefter var der ingen lokalnet eller internet forbindelse. Jeg kunne se at
alt min opsætning var ændret og helt forkert. Efter at have sat alt tilbage
(og rodet med det en halv nat) virkede det stadig ikke. Historien endte med
at jeg restorede hele C: drevet fra en backup.

Jeg tror ikke jeg lader WinXP foretage automatisk update af noget hardware
drivere fremover . Det klarer jeg per håndkraft !

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm