Hvlike bundkort kan bruges til overclockin~
Fra : Thomas

Dato : 24-04-02 11:08

Har planer om at investere i et ECS bundkort, men hvliket kan anbefales når
jeg vil overclocke...

Hilsen
Thomas

Fra : Martin S.

Dato : 24-04-02 11:24

jeg har gang i det samme.
ECS kan i hvertfald IKKE anbefales.
Asus P4S333 eller P4S533 skulle være yderst oc. venlige. Anskaffer mig selv
sidstnævnte.
Martin

Fra : Thomas

Dato : 24-04-02 11:32

Tak skal du ha.......

hvad koster et P4S533???
Kan ikke finde det på edbpriser...

thomas

Fra : John

Dato : 24-04-02 11:44

On Wed, 24 Apr 2002 12:31:45 +0200, "Thomas" <tryout@oncable.dk>
wrote:

>Tak skal du ha.......
>
>hvad koster et P4S533???
>Kan ikke finde det på edbpriser...

http://www.midtdata.dk

til 1125,- (når det er på lager, det er det ikke lige nu) imod 1045,-
for 333'eren.

John

Fra : Thomas

Dato : 24-04-02 11:54

Takker... :)

Fra : Martin S.

Dato : 24-04-02 12:07

> Tak skal du ha.......
>
> hvad koster et P4S533???
> Kan ikke finde det på edbpriser...
>
> thomas

www.proconsult.dk
De har det til 1250, men det er med LAN og Audio (who cares.)
MEn ellers prøv P4S333, skulle altså også være kanon...
men fordelen med 533 er at det kan gå direkte i et ATX kabinet uden adapter
osv.
Martin

Fra : HM

Dato : 24-04-02 12:39

Den HELT store forskel i 533, er det ikke at det er endu
bedre at clocke, samt at hastigheden i DDR udnyttes fult ud ?

HM

Fra : Mogens

Dato : 24-04-02 14:11

"Martin S." <real_warhawk@[removethis]hotmail.com> wrote in message

> [...]
> MEn ellers prøv P4S333, skulle altså også være kanon...
> men fordelen med 533 er at det kan gå direkte i et ATX kabinet uden

Øhh. Adapter til hvad? Et ATX bundkort kan vel gå i et ATX kabinet.

Mogens

Fra : Søren

Dato : 24-04-02 15:43

> Øhh. Adapter til hvad? Et ATX bundkort kan vel gå i et ATX kabinet.

Ja det studsede jeg også over? Hvaffoern adapter?

/Søren

Fra : Martin S.

Dato : 24-04-02 17:04

Det var noget jeg havde hørt. Noget med et specielt stik, så du faktisk ikke
kunne bruge ATX-PSU-en direkte men via et adapter stik.. Jeg tror det har
noget med 12 v at gøre (og nej det er ikke standard molexstik)
Men det må der væren nogen der ved noget mere om...
Prøv også lige at overveje hvorfor der er noget der hedder p4 kabinetter
osv.. Men jeg synes ikke at man kan finde så meget info om det.
Martin

Fra : Mogens

Dato : 25-04-02 07:17

> [...]
> Prøv også lige at overveje hvorfor der er noget der hedder p4 kabinetter
> osv.. Men jeg synes ikke at man kan finde så meget info om det.

Jeg ved da godt hvorfor det hedder P4 kabinetter, men det kunne jo være at
der er nogle der vil bruge deres gamle PSU. Og så køber man bare et P4S333
for det kan køre uden P4 stikket.
Og dette er ikke noget jeg har hørt. Jeg har selv et P4s333.

Mogens

Fra : Martin S.

Dato : 25-04-02 11:34

> [...]
> der er nogle der vil bruge deres gamle PSU. Og så køber man bare et P4S333
Nu har jeg heller aldrig nævnt at P4S333 ikke kan gå i et standard ATX
kabinet.
Det eneste jeg har påpeget er at P4S533 sagtens kan. Og nogle gange er det
svært lige at finde noget info om sådanne nogle ting, især når man ikke selv
har en P4... Det har jeg dog snart.

> Og dette er ikke noget jeg har hørt. Jeg har selv et P4s333.
ok