Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Arkiv system
Fra : HB Nielsen

Dato : 24-04-02 10:35

Hej gruppe!!!

Er der nogle der har et godt arkivsystem til 135mm neg. som han/hun vil dele
med mig???

HB

--

\\ ! //
(@) (@)

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 29-04-02 15:55

"HB Nielsen" <hb_nielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe!!!
>
> Er der nogle der har et godt arkivsystem til 135mm neg. som han/hun vil
dele
> med mig???

Jeg har mine negativer siddende i specielle lommer (købt hos
fotohandleren) - én side pr. film sammen med indexprintet

Jeg har så nummereret billederne efter følgende system

åååå-mm-"nummer film for den pågældende måned"-negativnummer

eksempel : jeg er nu på den 10ende film for april måned.

Det giver følgende nummer :

2002-04-10-negativnummer for et givent billede

Det har nu fungeret fint i sårn ca. 3/4 år.

Mvh Mads