sis driver hvor?
Fra : P.Sørensen

Dato : 24-04-02 09:05

Lidt usikker på, om jeg er i rette gruppe, men here goes:
Jeg bruger CNET månedlig til at checke for evt. updates, og idag kom den og
foreslag download af "SIS630/730 single chip AGP graphics driver" - hvad det
så end er.
Jeg downloadede denne og efter et par udpakninger er jeg endt op med hvad
ligner en driver fil, "SISAGP.inf", samt "SISAGP.sys" og "SISAGP.cat" - men
hvad gør jeg med disse? Jeg aner simpelthen ikke, hvilket hardware de
tilhører, og hvordan jeg kommer videre.
Jeg går ud fra, at det er et eller andet, der har med bundkort/ram el. lign
at gøre, men hvem kan hjælpe??
P.sørensen

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : Ole & Christina

Dato : 24-04-02 10:22

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> skrev i en meddelelse news:3cc66747$0$63730$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> tilhører, og hvordan jeg kommer videre.
> Jeg går ud fra, at det er et eller andet, der har med bundkort/ram el. lign
Så vidt jeg husker er det et grafik-chipsæt, men er der ingen readme i pakken? Normalt kan du altid læse dig frem til en
installationsprocedure der...?

--
ole S

Fra : Alex Kristensen

Dato : 24-04-02 18:46

"P.Sørensen" wrote:

> [...]
> tilhører, og hvordan jeg kommer videre.
> Jeg går ud fra, at det er et eller andet, der har med bundkort/ram el. lign

Højreklik på .inf filen og vælg installer.

--
Alex Kristensen
   awk@spamcop.net

Don't cry because it's over, smile because it happened.