global statistik
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 24-04-02 08:09

Hej.

På thecounter.com kunne man engang se en avanceret statistik over alle deres
hits. Jeg kan bare ikke finde den nu, kun en angivelse af hvor mange hits de
har haft i en given måned. Nogen der har et link til en side hvor man kan se
forskellige stats, fx, platform, opløsning, sprog, etc.?

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Ordbog: Formgiver = Person der giver bagerudstyr væk.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-02 12:31

Wed, 24 Apr 2002 09:09:13 +0200, skrev "Christian M. Nielsen"
<christian@cmnielsen.dk>:

> [...]
>har haft i en given måned. Nogen der har et link til en side hvor man kan se
>forskellige stats, fx, platform, opløsning, sprog, etc.?

Den kan man da se endnu.
På f.eks. <http://www.thecounter.com/stats/2002/April/index.php>
er der links til dem ude i det gule felt til højre.
f.eks.
<http://www.thecounter.com/stats/2002/April/res.php>

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Christian M. Nielsen

> er der links til dem ude i det gule felt til højre

Takker! Havde overset den gule box.

Fra : Cag

Dato : 24-04-02 14:08

"Christian M. Nielsen" <christian@cmnielsen.dk> wrote in message
> [...]
| har haft i en given måned. Nogen der har et link til en side hvor man kan se
| forskellige stats, fx, platform, opløsning, sprog, etc.?

Det skal man betale for nu

mvh
Cag

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-02 15:01

Wed, 24 Apr 2002 15:07:52 +0200, skrev "Cag"
<carsten@groth-esk.dk>:

>Det skal man betale for nu

Ikke for at se siderne med statistik.

Men skal det være på ens egen side - så ja.