MS Windows
briani 27239
Kan ikke bruge update grundet forespørgsel~
Fra : Nielsen

Dato : 23-04-02 23:54

Hej guys!

Jeg har altså pludselig fået et underligt problem.

Nogle sider kan jeg ikke se.... de er helt blanke

Eks.: jeg klikkede på win update (jeg har win me - ikke et piratprogram) og
så stod der noget med om jeg ville hente nogle Visual scripts for at se
siden korrekt.

Jeg klikkede på hent og fik af vide, at jeg skulle indsætte Windows update
cd'en i drev D. Problemet er blot, at da jeg købte denne pc var win me
installeret og der var ikke en separat win me cd med. Win Me er dog på en
genopretnings-CD, men den duer ikke til at hente disse Visual scripts. Et
eller andet må være sket, selvom jeg ellers er meget forsigtig.... jeg kan i
øvrigt heller ikke se teledanmark.dk fordi den beder om disse scripts. Nogle
der ved hvad jeg kan gøre for at kunne opdatere Windows, eller i det mindste
se siderne....?

takker.

Venlig hilsen

Nielsen