MS Windows
briani 27239
Unmountable_boot_volume
Fra : Brian Luckow

Dato : 23-04-02 23:45

Min WinXP gik ned med et drøn her den anden dag, og nu når jeg starter den
op, får jeg meldingen i subject. Jeg har bootet fra CD'en, og prøvet med
chkdsk /p, chkdsk r og fixboot, Men jeg får blot meldingen om at disken er
beskadiget og kan ikke repareres. Når jeg kører en dir af disken, får jeg
også blot en fejl, så jeg kan ingen filer se. Men når jeg booter fra
harddisken, så kan jeg se den når at indlæse nogle drivers før jeg får
beskeden i subject, så noget er der jo altså stadig tilbage på harddisken.

Nogle der har nogle råd til, om der kan gøres noget, så jeg måske bare kan
rede nogle af data'ene? Jeg har nogle filer jeg meget gerne vil have igen...

....og forresten, så er det ikke blot én disk, men to, for de kører i et
hardware RAID 0 setup på en Promise Fasttrak controller.

Mvh., Brian Luckow