Kan man stadig oprette nye Netexpress abon~
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 23-04-02 22:19

Efter at have surfet rundt på TDC/TeleDanmarks sider må jeg konstatere at
jeg ikke kan finde info/priser om Netexpress løsninger.

Bredbånd er til gengæld rigt repræsenteret.

Oprettes der ikke længere Netexpress abonnementer?

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-04-02 22:32

Tue, 23 Apr 2002 23:18:58 +0200, skrev "Claus Nygaard-Pedersen"
<cnpXX@ofir.dk>:

>Efter at have surfet rundt på TDC/TeleDanmarks sider må jeg konstatere at
>jeg ikke kan finde info/priser om Netexpress løsninger.

Jo, udbydes af TeleDanmark Internet på http://www.opasia.dk.

Der bruges godt nok mest udtrykket Bredbånd, men det er ikke den
samme løsning som TDCs bredbånd.

Se f.eks. under priser.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 23-04-02 23:00

> Jo, udbydes af TeleDanmark Internet på http://www.opasia.dk.
>
> Der bruges godt nok mest udtrykket Bredbånd, men det er ikke den
> samme løsning som TDCs bredbånd.
>
> Se f.eks. under priser.

Takker!

Claus