Jeg har også nye billeder!
Fra : Camilla Baird

Dato : 23-04-02 21:39

http://community.webshots.com/album/34107258rfJOdm

mvh Camilla

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-04-02 21:56

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> wrote in message
news:023d2a530aaf7c157deaaa82ec48a686.54586@mygate.mailgate.org...
> http://community.webshots.com/album/34107258rfJOdm
>
> mvh Camilla

Nårh hvor er de osse kære. og sikke hurtigt de vokser!

Hilsen
Lisbeth
- der vil ha' killinger, killinger, killinger........ til efteråret... *suk*

Fra : Christina K

Dato : 23-04-02 22:03

> Hilsen
> Lisbeth
> - der vil ha' killinger, killinger, killinger........ til efteråret...
*suk*

Hej Lisbeth

Hvad er det for noget med dig og killinger*GG*? Skal I selv have
killinger eller skal I ud og investere?

Venlige hilsener Christina

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-04-02 22:39

"Christina K" <christinak@adr.dk> wrote in message

> *suk*
>
> Hej Lisbeth
>
> Hvad er det for noget med dig og killinger*GG*? Skal I selv have
> killinger eller skal I ud og investere?
>
> Venlige hilsener Christina

He he vi skal ud og investere.. tror vi...altså det vil sige..hvis der er
nogen der til den tid har en havana eller en blå orientaler eller en Foreign
White eller en siameser (sådan cirka i den rækkefølge) til salg. Og mon
ikke...?
Og jeg glæder mig, men det skal først være efter sommerferien, det er ret
fjollet at købe ny kat lige inden man skal på ferie. Derfor "til efteråret"

Så orientaler-ejere: KOM I GANG MED AT LAVE NOGEN KILLINGER TIL OS! *G*

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Christina K

Dato : 26-04-02 14:58

> [...]
efteråret"

> Så orientaler-ejere: KOM I GANG MED AT LAVE NOGEN KILLINGER TIL OS!

Okay, det bliver da spændende at følge. Held og lykke med at finde den
rigtige killing!!

Christina

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 24-04-02 16:50

Vil ha'

Hvor er de nuttede

M.v.h.
Lise (der gang på gang må overbevise sig selv om, at 7 altså er rigeligt