MS Windows
briani 27239
Windows XP og Easy CD Creator
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 23-04-02 21:47

Hej

Jeg har lige installeret en PC fra bunden med Windows XP

JEg har i løbet af de sidste par dage installeret adskellige programmer,
men det sidste jeg har installeret driller mig.

Jeg har lige installeret Easy CD Creator version 5.

Når jeg så har arbejdet med min PC i nogle timer, og vælger at genstarte
den, dør den under opstart.

Et tryk på RESET, og opstart i fejlsikret tilstand, og genstart med det
samme, og problemet er væk !

Nogen der har prøvet det ?

--
Best Regards / Med venlig hilsen
___________

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 22:03

Michael Vilhelmsen skrev:

> [...]
> programmer, men det sidste jeg har installeret driller mig.
>
> Jeg har lige installeret Easy CD Creator version 5.

Som ikke er fuld kompatibel med WinXP. Prøv at hente 5.1 opdateringen
og følg nøje den vejledning som sikkert følger med. (Sikkert så bøvlet
at man får betænkeligheder om det nu virkelig også er klogt at fortsætte).

<http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/ecdc/ecdc_plat_51_updt.html>

Madsen.

Fra : Ove Hansen

Dato : 24-04-02 07:33

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.NoSpam@Microcom.Com> wrote in
message
4.134...
[...klip]
> [...]
timer, og vælger at genstarte
> den, dør den under opstart.
>
> Et tryk på RESET, og opstart i fejlsikret

[klip...]

Jeg har prøvet det. En opdatering hos Roxio løste
problemet.
/Ove