Flytte data fra 7110 til 6510?
Fra : Thomas

Dato : 23-04-02 21:11

Hvordan flytter jeg lettest indhold af kalender og tlf. numre fra en 7110
til en 6510? Skal jeg have fat i en infrarød sender/modtager til min PC og
overføre den vej eller hvordan gør jeg og hvilken software kan jeg bruge til
det?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-04-02 21:32

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> [...]
> overføre den vej eller hvordan gør jeg og hvilken software kan jeg bruge

Er det ikke bare at gå ind i telefonbogen, og sige kopier til telefon via
IR? Begge telefoner har jo IR?

Fra : Thomas

Dato : 24-04-02 22:09

news:3cc5c4d4$0> Er det ikke bare at gå ind i telefonbogen, og sige kopier
til telefon via
> IR? Begge telefoner har jo IR?

Kan man kopiere hele telefonbogen på én gang, eller skal det gøres nummer
for nummer?

Fra : Jesper KA

Dato : 25-04-02 09:12

> Kan man kopiere hele telefonbogen på én gang, eller skal det gøres nummer
> for nummer?

Nu er det jo ikke forbudt at prøve selv .. men det er formentligt kun muligt
nummer for nummer .. det samme gælder aftaler i kalenderen .

Regards

Fra : Thomas

Dato : 25-04-02 09:15

"Jesper KA" <news@arning.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det jo ikke forbudt at prøve selv .. men det er formentligt kun
muligt
> nummer for nummer .. det samme gælder aftaler i kalenderen .

Nu har jeg ikke fået min 6510 endnu, så det er lidt svært at prøve

Jeg får vel også et andet problem: hvordan kopierer man mellem 2 telefoner
med kun ét sim kort?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-04-02 17:28

> Jeg får vel også et andet problem: hvordan kopierer man mellem 2 telefoner
> med kun ét sim kort?

Begge telefoner har hukommelse i telefonen... Man kan både gemme numre på
Sim og telefonen.

Fra : Thomas

Dato : 25-04-02 23:50

> Begge telefoner har hukommelse i telefonen... Man kan både gemme numre på
> Sim og telefonen.

Jep, men jeg har kun ét sim kort.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 22:17

> Jep, men jeg har kun ét sim kort.

Whaa,,,, derfor kan du jo også kopiere fra simkortet, til telefonens
hukommelse i den anden telefon. hvis du så bagefter vil flytter hukommelsen
over på simkortet, er jo ikke noget problem...

Fra : Thomas

Dato : 27-04-02 08:17

> Whaa,,,, derfor kan du jo også kopiere fra simkortet, til telefonens
> hukommelse i den anden telefon. hvis du så bagefter vil flytter
hukommelsen
> over på simkortet, er jo ikke noget problem...

SVJV er der ikke samme plads tilgængelig på sim kortet som på telefonen (her
tænker på længen af navne mv. og ikke antal af navne).

Findes der noget software til en PC, hvor man kan overføre sit
adressekartotek fra telefonen? Det må der vel næsten gøre, da jeg har læst
at man kan synkroniserer sin telefon med sin PC. Men følger det software med
telefonen eller hur?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-05-02 17:08

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote:

> [...]
>overføre den vej eller hvordan gør jeg og hvilken software kan jeg bruge til

Smut forbi www.nokia.com. Find beskrivelsen af 6510 og hent PC Suite
under support. Et af programmerne i PC Suite hedder Content Copier. Det
kan læse indholdet af din 7110 og lægge det ned i en 6510.

Peter