Kan jeg køre Medal of Honor?
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 23-04-02 20:28

Jeg har lige prøvet Medal of Honor idag og det var bare for fedt, men jeg er
i tvilv om jeg kan spille det på min egen maskine.

Maskinen er: Amd K6 500 med win xp
Grafikkortet er Riva TnT 32 MB og jeg har 384 MB Ram

Kan spillet køre fornuftigt med dette?

Dennis

Fra : Rune Manscher

Dato : 23-04-02 20:50

"(7000) Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> i tvilv om jeg kan spille det på min egen maskine.
>
> Maskinen er: Amd K6 500 med win xp
> Grafikkortet er Riva TnT 32 MB og jeg har 384 MB Ram

Jeg kunne spille det på en Athlon 600, tnt2 ultra, 256mb ram, win2k i
1024*768 - så mon ikke også du vil kunne køre det, i hvert fald i 800*600 ??

*Rune

Fra : DonE

Dato : 23-04-02 21:17

"(7000) Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Det kan du sagtens. Har selv Riva TNT og 'kun' 256Mb RAM
/DonE

Fra : Herold

Dato : 24-04-02 11:04

> Maskinen er: Amd K6 500 med win xp
> Grafikkortet er Riva TnT 32 MB og jeg har 384 MB Ram
>
> Kan spillet køre fornuftigt med dette?

Det tror jeg ikke. K6 har ikke den _vilde_ 3D-ydelse...