MS Windows
briani 27239
Explorer XP problem - åbning af nye vindue~
Fra : - = KG = -

Dato : 23-04-02 20:39

Jeg hentede en IE installation for en ven til Win98 og kom uheldigvis til at
køre den. Nu har min egen Explorer XP det ikke ret godt mere. Hver gang den
skal åbne et nyt vindue (når jeg f.eks. klikker på et link) er det bare helt
hvidt og jeg får en fejlmeddelelse med teksten:

"der opstod en fejl under kørslen.
vil du søge efter fejlen?

Linje 252
Fejl - det angivne modul blev ikke fundet"

Jeg har prøvet at afinstallere IE under tilføj/fjern windows programmer, men
det hjalp ikke. Hvordan kan jeg få ordnet dette irriterende problem så jeg
igen kan åbne flere vinduer ad gangen ??

Fra : Claus Henriksen

Dato : 24-04-02 10:37

Prøv at se på

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q281679