Nye billeder
Fra : Grit Wessel

Dato : 23-04-02 19:15

Jeg har leget lidt med kameraet her til aften. Resultatet kan ses på min
hjemmeside på følgende sider:

Forsiden - http://www.dk-ginkgo.dk/
Iphigenias side - http://www.dk-ginkgo.dk/iphigenia.php
Phizackerleys side - http://www.dk-ginkgo.dk/phizackerley.php
Iphigenias galleri - http://www.dk-ginkgo.dk/iphigalleri.php
Phizackerleys galleri - http://www.dk-ginkgo.dk/phgalleri.php

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : DK Shuno Zahra

Dato : 23-04-02 19:39

Hvor er de gode, Grit! Dejlig fætter Vianna hr

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-04-02 20:39

Hej Grit!

> Jeg har leget lidt med kameraet her til aften.

Du er da sluppet rimeligt godt fra projektet synes jeg :0)
Jeg kender ellers godt den der med at lave en ordentlig "baggrund", og
placere katten der hvor man synes den skal være, men lige så snart man
bakker 2 meter væk for at komme til at tage billedet - ja så er katten
også bakket 2 meter væk - nogen gange kan man faktisk blive helt
desperat i sin iver efter at få kræet til at posere ordentligt på bare
1 billede. Gud ske tak og lov for digital kameraet - så kan man da i
det mindste bare slette de dårligste billeder :0)

Hilsen Trine og Piltoft´s modellerne

Fra : Grit Wessel

Dato : 23-04-02 21:30

> [...]
> placere katten der hvor man synes den skal være, men lige så snart man
> bakker 2 meter væk for at komme til at tage billedet - ja så er katten

Ja, sådan plejer det at være, men i dag gik det faktisk utrolig nemt. Jeg
har lige købt stoffet i dag, så det er nok derfor, kattene var så
samarbejdsvillige.
Først flyttede jeg møbler (for at få plads og rigtigt lys) og lagde stoffet
ud. Så gik jeg ind og puttede batterier i kameraet, og da jeg kom tilbage lå
Iphi på stoffet. Da jeg havde fyldt memorykortet med Iphi-billeder, gik jeg
ind for at tømme det, og da jeg kom tilbage, lå Phizackerley klar, så jeg
kunne tage en film med ham... nemmere kan det vist ikke være!

MVH Grit

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-04-02 21:44

> [...]

> ind for at tømme det, og da jeg kom tilbage, lå Phizackerley klar, så jeg
> kunne tage en film med ham... nemmere kan det vist ikke være!

Heh, det var da luksus må jeg sige. For ellers tilslutter jeg mig da koret
af alle dem der synes det er SVÆRT at ta' et ordentligt billede af en kat.
Men dine billeder er smadderflotte! Og det er en fiks effekt det der med at
se billederne i stort

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk