Everytime I hear your .....
Fra : Karen

Dato : 23-04-02 15:19

Hej,
Lige for øjeblikket på MTV fimser der en rødhåret mand rundt omgivet
af en masse lækre journalistpiger rundt og synger noget i stil med
"Everytime I hear your (voice?) on the radio"... i bedste diskostil..
Er der nogen der har en ide om hvad sangen hedder og hvem han er?
Aldrig set ham før - spændende personlighed heheh

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : zcully

Dato : 23-04-02 19:29

Så den faktisk lige på MTV. Den er sgu sjov nok...Det er en gut der hedder
Jay Jay Johanson der vist nok er fra Frankrig ser det ud som om, men er ikke
helt sikker. Fandt lige en side her:
http://membres.lycos.fr/jjjohan/index_a.html.

/Zcully

Fra : Kasper Aae

Dato : 24-04-02 21:55

On Tue, 23 Apr 2002 20:29:18 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Så den faktisk lige på MTV. Den er sgu sjov nok...Det er en gut der hedder
>Jay Jay Johanson der vist nok er fra Frankrig ser det ud som om, men er ikke
>helt sikker.

Han er faktisk svensker, og har lavet nogle glimrende numre som "So
Tell The Girls That I Am Back In Town","Far Away" og "Believe In Us",
som nok er hans største hit (nogen har sikkert hørt den før, uden at
vide hvem det var)

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Karen

Dato : 24-04-02 16:58

wrote:

> [...]
>Jay Jay Johanson der vist nok er fra Frankrig ser det ud som om, men er ikke

Fandt du ud af hvad sangen hed? For det har jeg ikke kunnet finde på
den side..

--
Karen
http://www.altforsejt.dk