Mivere på nettet
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-04-02 15:50

For dem som ikke følger med i alle kattegrupper, vil jeg da lige gøre
obs på at en mand har sat et webcam op, hos sin mormis, som lige for
et par dage siden fik en håndfuld søde små, som stadig dier hos mor...

Det er bare rigtig smelte/suk/nøjjj hvor er de sødde..

http://cats.isafeelin.org/series/bamf/nest/

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : DK Shuno Zahra

Dato : 23-04-02 16:01

Nååårh, hvor er de bare søde

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-04-02 17:43

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> obs på at en mand har sat et webcam op, hos sin mormis, som lige for
> et par dage siden fik en håndfuld søde små, som stadig dier hos

Pragtfulde og dejlige billeder .. tak for linket .. ja men smelter jo
bare når man ser de billeder ..
smil fra Ami

Fra : Inger Kaya

Dato : 23-04-02 21:15

Hjertelig tillykke med de nye skud på stammen. Hvor er de dog kære. Jeg
glæder mig endnu mere nu til at vores kat skal have killinger.

Miau fra Tinka & Trold samt hilsen fra Inger

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-04-02 21:51

> [...]
> et par dage siden fik en håndfuld søde små, som stadig dier hos mor...
>
> Det er bare rigtig smelte/suk/nøjjj hvor er de sødde..

Nååååååååårh...hvor ER de søøøde

og sikke en sjov idé at sætte et webcam op til det

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-04-02 09:42

Næh...det er da bare helt ubetaleligt som de ligger der og møfler rundt
for at få mælk nok...

/Pernille (jeg vil osse ha' killinger....om et års tid...)