MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
start diskette
Fra : Søren Kay

Dato : 23-04-02 16:19

Hej

Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan få eller downloade en start
diskette til Win98 SE DK.

mvh. Søren

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-04-02 16:26

http://www.bootdisk.com/

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Claus O

Dato : 23-04-02 16:32

"Søren Kay" <kay@mail1.stofanet.dk> wrote

> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan få eller downloade en start
> diskette til Win98 SE DK.

www.bootdisk.com har ihverttilfælde en engelsk, er der forskel?
Claus

Fra : Snuden

Dato : 24-04-02 20:26

On Tue, 23 Apr 2002 17:32:20 +0200, "Claus O"
<clausolsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>"Søren Kay" <kay@mail1.stofanet.dk> wrote

>www.bootdisk.com har ihverttilfælde en engelsk, er der forskel?
>Claus

sprogmæssigt ja, derudover, ikke det mindste

mvh
Snuden

Fra : morten L

Dato : 23-04-02 17:14

"Søren Kay" <kay@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan få eller downloade en start
> diskette til Win98 SE DK.
>
> mvh. Søren

http://www.kalkunen.dk/phpBB/viewtopic.php?topic=61&forum=2

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-02 20:37

> [...]
> Hej
>
> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan få eller downloade en start

I Kontrolpanel, tilføj fjern programmer kan du lave en opstartdiskette.

Hilsen Aksel

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 25-04-02 20:15

"Søren Kay" <kay@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3cc57c66$0$3794$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan få eller downloade en start
> diskette til Win98 SE DK.

Læg din Windows 98SE CDROM i CD-ROM drevt og kør:
\tools\mtsutil\fat32ebd\fat32ebd.exe

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.: