Er blevn forelsket i Didos stemme
Fra : Tobbi

Dato : 04-02-01 01:00

Hej NG

ville bare lige høre meninger om Dido, har lige lyttet til
hendes cd, og var meget positivt overrasket.....

nogen som var til koncert ???

Fra : Michael Stoltenborg

Dato : 04-02-01 01:35

Ja, jeg var i vega.

Det var bedre end jeg regnede med, og jeg havde ellers rimeligt store
forventninger, efter at have hørt cd'en!

Musikken var meget mere glad end på cd'en hvilket nok også skyldtes bandet
som var virkeligt godt. Der var blandt andet en dj med, der ridsede nogel
plader hen over nogle af numrene, så der blev helt portishead stemning.
Derudover gik trommeslageren et par gange lidt amok, og en gang gik han helt
agurk på et par bongo-agtige trommer!

Der er også en fed intens stemning i lille vega, og dido var ret hurtig til
at fyre nogen kvikke bemærkninger af, når nogen fra publikum råbte til
hende.

Jeg har hørt rygter om at hun måske skal spille i store vega om et stykke
tid - hvis det passer, så skal jeg derind igen.

--
Michael