MS Windows
briani 27239
bakkevalg på dansk Windows 2000
Fra : René Sørensen

Dato : 23-04-02 14:11

Hej med jer

Håber at der er nogen der kan hjælpe med et underligt problem jeg har
på en PC.

Der er indstalleret Windows 2000 på maskinen samt Word 2000 og
printeren er en HP LaserJet 2200.

Normalt kan man i Word under filer->udskriv->instillinger... vælge den
papirbakke den skal tage fra i Word og den kan så være forskellig fra
den indstilling der er valgt på printerdriveren, men på den aktuelle
maskine hopper den altid tilbage til indstillingen "brug
printerindstillinger". Den bruger han logger på PC'en som er som
superbruger, altså med fulde rettigheder, og samtidig logger han på en
novell-server (også med supervisor-rettigheder (fulde rettigheder))
der klarer håndtering af printer-køen.

Er der nogen af jer der har en god ide til hvor misseren ligger i
denne opsætning?

Mvh

René Sørensen
Center Data A/S

Fra : Benny Hansen

Dato : 23-04-02 18:17

Hej,

er der fornylig installeret nye drivere?
I så fald er du nødt til at fjene ekstraudstyret(bakkerne) fra printeren og
føje dem på igen.
Har netop haft det problem idag på work.

/Benny