MS Windows
briani 27239
xp: installe fra CD (uden flobby)
Fra : /me

Dato : 23-04-02 13:32

Hvordan sætter jeg min pc om til at installere fra CD'en, uden brug af
disketter. Det tager jo sin tid med 6 disketter. Min pc er ikke så gammel så
jeg tror godt den kan,,,

/me

Fra : Martin K

Dato : 23-04-02 13:38

/me wrote:
> Hvordan sætter jeg min pc om til at installere fra CD'en, uden brug af
> disketter. Det tager jo sin tid med 6 disketter. Min pc er ikke så
> gammel så jeg tror godt den kan,,,

Du kunne jo evt. dampe ind i din bios og sætte den til at boote på CD'en...

--
Martin K

Fra : [88xx]me

Dato : 23-04-02 15:26

Hvad er det jeg skal ændre i bios, jeg kan ikke helt finde det....

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Martin K

Dato : 23-04-02 15:24

[88xx]me wrote:
> Hvad er det jeg skal ændre i bios, jeg kan ikke helt finde det....

Se evt. under boot eller bootdevice. Flyt CD-Rom op så den står øverst!

--
Martin K

Fra : [88xx]me

Dato : 23-04-02 15:34

Det hjælper ikke... Jeg har sat cd-rom'en øverst....

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-04-02 16:32

CD-ROM'en skal også være bootbar. Det er langt fra alle der er.

Fra : [88xx]me

Dato : 23-04-02 16:40

det er en xp cd....

Fra : Arcana

Dato : 23-04-02 20:24

"[88xx]me" <real@sleepy.dk-NoSpam> skrev i en meddelelse

> det er en xp cd....

Er det en kopi (hrm) eller en ægte, betalt for CD?

arc@na

Fra : [88xx]me

Dato : 23-04-02 21:07

Arcana skrev

> Er det en kopi (hrm) eller en ægte, betalt for CD?

åhhh, hhhå.... ingen komentar

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 23-04-02 15:13

On Tue, 23 Apr 2002 14:31:41 +0200, "/me" <vibekeravn@mail.dk> wrote:

>Hvordan sætter jeg min pc om til at installere fra CD'en, uden brug af
>disketter. Det tager jo sin tid med 6 disketter. Min pc er ikke så gammel så
>jeg tror godt den kan,,,

Kan du ikke bare boote fra en Win98 opstarts diskette og så køre
WinNT.exe i I386 biblioteket på WinXP CD'en.

Virker fint her, det er dog smart at køre smartdrv.exe først da fil
kopieringen ellers tager laaaaaaaang tid.