problem med at fjerne links
Fra : Hanne Sørensen

Dato : 23-04-02 13:11

Hej alle
jeg fulgte med i koden om hvordan man fjerner understregningen af links
når man kører musen. Men hvis man kun vil have effekten i nogle links,
men ikke andre virker den anviste kode ikke, den sætter alle links til
at skifte farve og understregning. Hvad gør jeg galt?

Hanne

Fra : scn

Dato : 23-04-02 13:20

"Hanne Sørensen" <hsoe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> links, men ikke andre virker den anviste kode ikke, den sætter alle
> links til at skifte farve og understregning. Hvad gør jeg galt?

brug class
I html-fil:

i css-fil
a:hover{
background-color: Red;
color: Aqua;
text-decoration:none;
}

a:hover.menu{
background-color: Yellow;
color: Fuchsia;
text-decoration: overline;
}

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Claus Jensen

Dato : 23-04-02 15:54

> [...]
> men ikke andre virker den anviste kode ikke, den sætter alle links til
> at skifte farve og understregning. Hvad gør jeg galt?

http://www.cludi.dk/eksempler/css/links/link3.htm

Claus Jensen
http://www.cludi.dk