e.c 1150
Fra : Torben c

Dato : 23-04-02 12:12

Er det muligt lave mindre afstand mellem disse horisontale linier.
<hr><hr>
Specielt vil jeg gerne have efterfølgende tekst til at stå tætter på linien.

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 23-04-02 12:26

http://www.html.dk/tutorials/css/ er din ven
--

....::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 23-04-02 19:12

> [...]
> <hr><hr>
> Specielt vil jeg gerne have efterfølgende tekst til at stå tætter på

Du kan tildels godt. Horisontale linier er dog ikke altid lige nemme at
danse med, hvorfor jeg ville vælge en anden metode - enten et stykke grafik
eller også css.

css.

En boks:
[...]