MS Windows
briani 27239
Outlook Express / Adressekartoteket
Fra : Mike

Dato : 23-04-02 11:39

Hej

Hvad hedder filen / filerne hvor adressekartoteket gemmer kontaktpersonerne?

Mit styresystem er WinXP Pro.

MVH
Mike

Fra : scn

Dato : 23-04-02 11:48

"Mike" <hr_mike@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad hedder filen / filerne hvor adressekartoteket gemmer
> kontaktpersonerne?

I OE6.0 er det *.wab

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Mike

Dato : 23-04-02 12:29

> I OE6.0 er det *.wab

Ja det hedder programmet som fremviser kontaktpersonerne... Men hvor ligger
den dataerne?

Mike

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 12:35

Mike skrev:

> Ja det hedder programmet som fremviser kontaktpersonerne...

Nej, det hedder Wab.exe.

> Men hvor ligger den dataerne?

I en fil med efternavnet *.wab som sagt.
Typisk har filen fornavnet på brugeren. F.eks. Fedtmule.wab.

Madsen.

Fra : Mike

Dato : 23-04-02 12:59

> I en fil med efternavnet *.wab som sagt.
> Typisk har filen fornavnet på brugeren. F.eks. Fedtmule.wab.

Ok nu kan jeg se hvad du mener.... Og mange tak for hjælpen

Mike

Fra : Mike

Dato : 23-04-02 13:02

> Ok nu kan jeg se hvad du mener.... Og mange tak for hjælpen

Selvom du kalder mig Fedtmule

Mike

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 13:05

Mike skrev:

> Selvom du kalder mig Fedtmule

Det var bare et eksempel. ;)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 11:47

Mike skrev:

> Hvad hedder filen / filerne hvor adressekartoteket gemmer
> kontaktpersonerne?

*.wab

Madsen.