MS Windows
briani 27239
Dual boot XP og Win98...
Fra : Eske Andersen

Dato : 23-04-02 10:34

Jeg har installeret WinXP og Win98 på C og D-drevet, men efter at have rodet
rundt (læs: slettet forskellige boot-filer og andet godt i et anfald af
momentær sindsyge) har jeg det problem at jeg ikke kan få WinXP til at
boote. Jeg geninstallerede min Win98, hvilket resulterede i at computeren
booter med Win98 uden mulighed for at komme ind i XP. Herefter installerede
jeg så WinXP oven i win98, og vupti, så fik jeg 3 boot-muligheder: XP pro,
continue XP pro installation, og exit installation. Hvis jeg vælger exit
installation ryger jeg selvfølgelig tilbage til kun win98...

Så nu har jeg disablet bootvalgsmenuen i WinXP så den booter med XP, men jeg
kunne jo godt tænke mig at udradere Win98 helt...Hvordan er den smarte måde
lige at gøre det på?

__________________________________________________________________ Eske
Andersen Stud.Eng ICQ#: 66047186 Current ICQ status: ( Home Tel#: 23 32 90
21 + More ways to contact me i See more about me:

Fra : [9000]Kim Fritze Sil~

Dato : 23-04-02 11:26

> Så nu har jeg disablet bootvalgsmenuen i WinXP så den booter med XP,
> men jeg kunne jo godt tænke mig at udradere Win98 helt...Hvordan er
> den smarte måde lige at gøre det på?

Start forfra....det var dog noget værre roderi du er kommet ud i dér.

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot
Survivors will be shot again.

Hold venligst dine indlæg til gruppen medmindre jeg beder om andet, tak!