MS Windows
briani 27239
slette partition og få alle MB ?
Fra : rh

Dato : 23-04-02 10:05

Jeg har en disk på 13,5 GB med 3 drev C,D & E
jeg har fjernet E & D ved hjælp af fdisk - når jeg kigger på disken i XP har
jeg ET drev nu , men kun på 4gb (C:)
hvordan får jeg resten af mine MB ? helst uden at slette C:

Fra : Frank Jensen

Dato : 23-04-02 11:47

"rh" <div@hollensted.dk> wrote in message
> [...]
har
> jeg ET drev nu , men kun på 4gb (C:)
> hvordan får jeg resten af mine MB ? helst uden at slette C:

Køb eller "få fat" i partition magic 7.0
Den ordner det som en leg

Fra : rh

Dato : 23-04-02 12:19

> Køb eller "få fat" i partition magic 7.0
> Den ordner det som en leg

hvis jeg ikke vil købe , men gøre det ud fra det jeg har
en 98 boot disk , fdisk , XP og en mus (?)
skal jeg formatere hele skidtet for at få det til at virke ?

--
Nostalgi for gamle radio nørder * http://www.ras916.dk
Priser over sat-kort * http://www.hollensted.dk/sat

Fra : Frank Jensen

Dato : 23-04-02 13:07

> hvis jeg ikke vil købe , men gøre det ud fra det jeg har
> en 98 boot disk , fdisk , XP og en mus (?)
> skal jeg formatere hele skidtet for at få det til at virke ?

Så vil jeg da være flink ved dig; http:Kickme.to/FOSI

Der kan du hente partition magic 7.0 helt nede i bunden

Fra : rh

Dato : 23-04-02 13:19

> Så vil jeg da være flink ved dig; http:Kickme.to/FOSI
>
> Der kan du hente partition magic 7.0 helt nede i bunden

he he --- bukker & takker -- flinker mand !

Fra : Ingolf

Dato : 24-04-02 05:53

HUSK nu at checke det for virus INDEN du går igang!