Printproblemer
Fra : Antic

Dato : 04-02-01 00:01

Vær hilset NG

Jeg har et problem med at printe på HP710C.
Jeg har en maskine med windows nt server som printeren er sat til og er sat
op med driver
deling osv.
Det hele virker fint så længe jeg kun vil printe fra win98 på en af de andre
maskiner.
Når jeg vil printe fra en win2k maskine kan det ikke lade sig gøre.
CD'en der fulgte med printeren indeholder kun drivere til win9x og NT, så
jeg kan ikke installere den medfølgende printer driver under win2k. Det
burde også være lige meget da win2k har en driver til HP710C, men den kan
ikke bruges til at udskrive over netværket, da det åbenbart kræver at det er
de samme drivere.....

Hvad gør man i sådan en situation?
Er der nogen hjælp at hente her?
--
Mike

Fra : Antic

Dato : 05-02-01 03:12

æv, det ser ikke ud til at der er nogen der har en løsning.

Ka' det virkelig passe at ingen har en HP710C i netværk med win2k og w9x
eller NT.

Fra : Hauge

Dato : 05-02-01 03:21

Hejsa

"Antic" <cfp6468@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Ka' det virkelig passe at ingen har en HP710C i netværk med win2k og w9x
> eller NT.

Har du prøvet på HP's supportside? Det kunne jo være at de havde drivere til
Win2K, for det burde sku' kunne lade sig gøre, og det er jeg sikker på at
det kan..

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 05-02-01 03:30

Hejsa igen

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message
> [...]
til
> Win2K, for det burde sku' kunne lade sig gøre, og det er jeg sikker på at

Jeg syntes det var så synd for dig, så jeg rodede lige på HP's site, og
fandt:

<url:http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpd08163.html>

Håber det kan bruges.

Mvh Hauge

Fra : Antic

Dato : 05-02-01 14:41

> Jeg syntes det var så synd for dig, så jeg rodede lige på HP's site, og
> [...]

Jeg takker for at du gad kigge efter det, men det virker bare desværre kun
mellem 2 win2k maskiner.
Jeg er få grå hår af det, kan fanme ikke finde en løsning.
--
Antic

Fra : Ebbe Lysdahl

Dato : 05-02-01 22:33

"Antic" <cfp6468@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke bruges til at udskrive over netværket, da det åbenbart kræver at det

Nedenstående er citeret fra en eGroup, jeg har en svag mistanke om at din
win2k driver måske fungerer hvis du installerer efter denne opskrift.

Mvh Ebbe Lysdahl

[citat start]

Vedr. HP710C / netværksprint.

Det kan lade sig gøre at få printeren til at køre som netværksprinter
på flg. måde:
Sørg for at printeren er installeret og delt på værtscomputeren.
Gå til "gæstecomputeren", find printeren på værtscomputeren, vælg "hent
printerport" og kald denne LPT2 eller LPT3.
Installer så printeren på vanlig vis på "gæstecomputeren", men til den
LPT du valgte lige før(eks. LPT2)
Efter installationen og genstart, gå så ind i egenskaber for printeren,
vælg detaljer og ret der stien til printeren (eks. \\compaq\HP) og
vupti så virkere skidtet.
Denne fremgangsmåde er afprøvet på mindst 3 forskellige Compaq'er med
netværkstilslutning så det skulle være "ganske vist"

Per Hansen
DYEK - Esbjerg
23397918

[citat slut]