Pege/link ikon
Fra : Schwartzlose

Dato : 23-04-02 08:48

Hej alle,

Jeg har lavet en folde-ud-menu i Frontpage med den almindelige
punktopstilling & forøg indrykning. Det virker fint.

Men jeg kunne godt tænke mig at få musemarkøren til at skifte ikon (som ved
et link) når den bevæges henover teksten (så man kan se menuen kan folde ud
ved klik). Nu tager markøren bare form som ved alm. tekst I

Er det muligt at sættet "noget" kode på så markøren skifter som beskrevet ??

PS. Menuen er IKKE lagt ud på www - derfor kan jeg ikke henvise til den!

mvh

Ken

Fra : Janus Høi

Dato : 23-04-02 15:58

"Schwartzlose" <ksw@leo-pharma.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> et link)

> Er det muligt at sættet "noget" kode på så markøren skifter som beskrevet

Du skal tilsætte følgende:

style="cursor:pointer;cursor:hand"

F.eks:
<a style="cursor:pointer;cursor:hand">Bla bal bal... </a>

Dette er med hånden som ved links. Men du kan også broge andre cursorer:

Bl.a:
crosshair,
text,
Wait,