Asus A7V333 kan det betale sig at vente??
Fra : Kenneth Manby

Dato : 23-04-02 08:33

Hej

Jeg står og skal købe nyt bundkort. Hvad har Asus A7V333 af smarte ting
udover USB 2.0 og passiv køling af chipssettet (støjsvag/lydløs, noget jeg
sætter pris på), der adskiller den fra Solteks med det samme chipsset?? Har
jeg haft en våd drøm eller er der noget om firewire på Asus-bundkortet??

mvh

Kenneth

Fra : Jens U. K.

Dato : 23-04-02 10:49

"Kenneth Manby" <kma@dfh.dk> wrote in message
> [...]
Har
> jeg haft en våd drøm eller er der noget om firewire på Asus-bundkortet??

Der er firewire på kortet, se:
http://www.amd3d.com/review/a7v333/photo.htm

Men hvis man skal have ordentlig ram (2cas pc2700) til kortet, så er det
svjv Corsair,se:
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=350257
man skal have fat i, og det er dyrere end RDram, se:
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=350020

Så kan det ikke bedre betale sig at få fat i en P4, et godt MB og RDram
til, i stedet for Athlon XP...?

/Jens Ulrik

Fra : Jens U. K.

Dato : 23-04-02 11:51

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> wrote in message
> [...]
> Men hvis man skal have ordentlig ram (2cas pc2700) til kortet, så er det
> svjv Corsair,se:
> http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=350257

Og efter at have læst:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/02/04/16/9184255
så har jeg lige skiftet mening... Samsung ddr pc-2700 ser ud som en rigtig
god ide!

[...]

/Jens Ulrik